Mi-a fost dor…

8 Mai

„Sa multumim in toate si pentru toate…”

Multa  vreme s-a scurs decand nu am  infrumusetat blogul meu  scump cu articole… Imi este foarte dor sa scriu ceva , imi este foarte dor sa fiu alaturi de cititori…

Sa stiti ca ma simt vinovata, deoarece  nu am avut timp sa scriu nici un articol…

Nu am avut timp suna banal, insa promit sa  scriu cat mai des si sa va bucur cu articole  cat mai frumoase si interesante…

Sunt sigura ca ati citi  primul meu articol  aici , vreau sa continui gandul pe care l-am avut acum  mult timp in urma. Decand afara vremea s-a luminat si soarele nu inceteaza sa ne bucure  am mai mereu in minte un singur gand: Totusi cat de frumoasa este viata, si cat de mult trebuie sa multumim si sa ne multumim ca avem o mama si un tata, ca suntem sanatosi, ca avem alaturi prieteni dragi, ca avem o masa si un acoperis deasupra capului….

Sa  mai multumim pentru ca :

– Neutind-u-ne la nimic ,o veche prietenie o putem reintoarce.

-Ca oameneii noi si noile relatii  ne fac sa intelegem  cat de mult am mers inainte  , si cat de mult ne-am schimbat de la ce am fost.

– Indiferent  de orce ne putem intoarce acasa…

– Cat de frumos a construit Dumnezeu lumea, Iarba verde, copaci, flori , cer senin si limpede , culori vii…

– Pentru ca amintirile nu se pierd niciodata, oricata vreme nu ar trece, ele vor fi prezente mereu si oriunde…

– Ca putem sa visam cu ochii deschisi.

-Fiecare din noi avem forta si curajul pentru a  atinge inaltimi si a trai din plin viata.

-Pentru ca fiecare are o inima si un suflet si poate sa iubeasca…😀

 Nu uita Ca nu ai decat o singura Viata… Si trebuie sa o traiesti conform ritmului ratiunii tale…si s-a multumesti pentru asta…

Pe final o piesa care imi place atit de  mult….

Lasă un răspuns

