ViceMiss IRIM 2011

20 Mar

Salutare dragi cititori… Demult nu am mai scris articole pe pagina mea fermecata. Am fost foarte ocupata zilele aste cu concursul Miss IRIM 2011. Pentru cei care nu stiu  IRIM (Institutul de relatii internationale din Moldova), si este universitatea in care imi fac studiile .

Si deci  oboseala, munca si dorinta  au fost drumetii mei pe parcursul acestei saptamini!

Datorita organizatorilor, concurentelor si celor ce s-au implicat activ in acest concurs, pot spune ca concursul a fost extraordinar.

Vreau sa le multumes celor care m-au sustinut. Saracii mei prieteni au ramas fara glas dupa concurs😀 si cred eu ca nu a fost in zadar!

Ei bine , sa va povestesc mai detailat despre concursul de frumusete in care am intrat in  cu numarul 4! cred ca a fost un nr. destul de norocos🙂

 

 

 

Prima proba a fost prezentarea si aparitia in rochii negre. Adica rochia micuta-neagara pe care cred eu o are orce fata in dulapiorul ei. Ei bine, pot sa va spun, ca  cabina de schimb era cameruta  unde  emotiile se simteau cel mai tare, insa nu m-am lasat coplesita de ele.

 

 

 

 

 

Iata cateva din pozele ce vor ramine mereu o amintire frumoasa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Proba sport a fost una din preferatele mele!

 

 

 

 

 

 

Si ptroba de inteligenta a fost destul de interesanta, numai ca au persistat multe multe emotii!

Si pe final pot spune ca am acumulat multa experienta , ca mi-am facut noi cunostinta, ca mi s-au deschis noi cai ,ca am luat locul 2 si am devenit VICE- MISS IRIM 2011, si mai pot sa va spun ca dragi concurente , ne vedem in etapa urmataoare si anume MISS Universitate 2011.😀

 

 

 

 

 

pe final o piesa minunata!!!

Lasă un răspuns

