Mama, nume sfant. Al vietii inceput…

8 Mar

„Fara mama nu se poate iubi.Fara mama nu se poate muri! „

Astazi- 8 Martie , o zi luminoasa si insorita, o zi ce nu se compara cu niciuna alta, o zi cand cele mai gingase si plapinde fiinte au prilejul de a fi sarbatorite. Mama, sora, fiica, bunica, nepoata si absolut toate femeile astazi trebuie sa-si aminteasca si sa li se aminteasca adevarata valoare aici, pe pamint si in vietile tuturor ce le iubesc si stimeaza.

Fiinta cea mai iubita si cea mai scumpa  este MAMA. Fiinta ce mi-a dat viata, si care-i  datorez un respect profund. Mama este hrana pentru suflet. Ea este apogeul dintre bine si  rau, Ea este zeita venita sa iubeasca , Ea este portalul catre  trecut , prezent si viitor.

O binecuvintare este sa-i vezi zambetul dulce, privirea profunda, gingasia si frumusetea . Sa-i simti caldura si iubirea .

Fiecare este binecuvintat cu o astfel de fiinta , ce te iubeste  indiferent  de  situatie. Ce te iubeste necontenit cu mintea si cu sufletul!

Mama- pentru mine este cred eu, cel mai sfant si cel mai pretios dar . Pot spune ca sunt extrem de norocoasa pentru ca Dumnezeu m-a ales anume pe mine sa am o astfel de mama.

Pentru mine Ea este:

Cel mai bun indrumator…

Cea mai buna prietena…

Lumina vietii mele , ce nu se stinge niciodata si care straluceste ca steaua de pe cer…

Leaganul de povesti ce mi-a mingaiat copilaria…

Cartea de povesti care imi dezvaluie misterul binelui si raului, ce este  frumos si urit, care imi dezvaluie cum sa trec prin acesta lume cu capul sus!…

Solutia catre toate problemele mele care stie sa ma incurajeze si sa-mi aline suferinta…

Persoana care ma iubeste neconditionat , care imi zambeste  si face sa ma simt cea mai fericita  fiinta  de pe pamint…

Toate aceste cuvinte se rezuma si au numai un singur inteles- MAMA… Te iubesc!

Nu uitati , indiferent ca esti mare sau mic, mereu vei ramine cel mai iubit copil pentru Mama ta, si nu uita ca ea este cea mai de pret comoara pe care o avem…Iubiti-va mamele, indiferent de orice. Respectatile si paziti-le de tot ce ar putea rani inima unei fiinte atit de firave si blinde.

Felicitarile mele tuturor Mamelor, si domnisoarelor. Ziua de azi este numai a voastra, bucurati-va din plin !….

Lasă un răspuns

