Ai venit….

28 Feb

Primavara este pentru suflet un suris al infinitului…

Si iata suntem in ajunul  multasteptatei  „primaveri”. Desi afara timpul este posomorit si continua sa ninga,  sufletul trebuie sa fie invadat de  spiritul  primavaratic. Anotimpul cel mai  duios si blind. Nici nu veti privi bine  si copacii vor inverzi, florile vor inflori, soarele va straluci sus pe cerul albastru. Natura va renaste, la fel ca si noi. Trebuie sa renastem, sa ne mobilizam, sa atingem noi dimeniuni. Viata deja nu va mai fi una monotona, ci plina de evenimente  colorate, defapt, ca si primavara plina de culori vii.

O data cu venirea primaverii in sufletele si inimile noastre, gandurile negative, rutina zilnica, tristetea, trebuie sa se transforme intr-un vis din care am renascut. Cu noi forte, teluri si zimbete.

Cea mai frumoasa zi cred eu este 1 Martie- Un nou inceput, o noua  incercare. Aceasta zi cuprinsa de minunatele culori Alb si Rosu, ne inunda sufletele cu o bunatate si  caldura, chiar daca afara este     -7 C.

Cel mai frumos si sincer simbol al lunii martie este Martisorul. Cel care ne va aduce noroc si voie buna pe tot parcursul anului.

Amintiti-va cum in copilarie, la gradinita sau scoala, confectionati aceste martisoare. Le cadonati din suflet, cu toata dragostea, cu pretul muncii pe care ati depus-o  confectionind-ul.

Nu uitati si miine sa pastrati aceasta traditie minunata. Sa nu va lasati cuprinsi de „lene”. Daruiti acest simbol celor mai dragi fiinte si nu numai.

Astazi seara , in ajun de 1 Martie, am fost  extraordinar de surprinsa cand dupa o zi grea , am ajuns acasa , si pe masa de birou statea un mic si si drgut martisor, pe care mama cu toata dragostea mi la daruit. Prin acest gest m-am regasit in anii de copilarie. In fiecare ajun de 1 Martie , mama avea grija sa am pe hainuta mea un plapind martisor. Ii multumesc mult pentru aceste clipe nepretuite si acasta nostalgie pe care am trait-o astazi cu multa ardoare…

Va urez miine o zi cat mai luminoasa, si cat mai colorata de mii de zimbete!…

Savurati acesta melodie..

Lasă un răspuns

