After-Party…

18 Feb

Buna seara tuturor, astazi oficial s-a terminat perioada in care exploziile solare  ne-au facut probleme. Eu una va pot spune ca intradevar am avut dureri de cap foarte neplacute dar sper ca de mane  aceste incomoditati vor lua sfarsit.

afterParty- hehe nu am gasit o denumire mai buna a acestui articol, s-au terminat problemele referitor la soare si se incep altele, indiferent de probleme. Ele sunt ca ciclul apei in natura, niciodata nu se mai termina.

Voi cum va-ti simtit zilele astea?…

Ei bine dupa cum bine stiti astazi este vineri, adica ultima zi din saptamina lucratoare. Avem in fata  sambata si duminica, doua zile in care putem sa ne relaxam, sa ne odihnim si sa petrecem placut timpul in sanul familiei sau a prietenilor.

Bucuria unora , neplacerea altora, spre exemplu eu mane invat..😦 dar totusi am un obiect foarte interesant din care invat multe lucruri utile si importante , care o sa-mi fie de folos.

Posibil mane si  zilele urmatoare  sa fie unele nu prea fericite pentru studentii care au restante.😀 Asa ca  le urez succes tuturor ce s-au trezit in acesta situatie. Sa va spun un secret am avut si eu o astfel de „problemuta”😀 , dar am rezolvat-o cat de curind. Ajutoare mi-au fost cei mai buni indrumatori : memoria si dorinta de a trece peste obstacol.

As vrea sa ma impart cu bucuria pe care o am… Poate nu e chiar atit de incredibila dar totusi … Zilele trecute  navigand pe internet am decis sa-mi valorific Blogul, si stiti cat costa??…. 1000 $   Da, asta a fost si mirare mea. :D  nici nu mi-am imaginat ca Bloguletul meu poate costa atit.

Deci dragi cititori, va urez   un weekend cat mai special, frumos, plin de realizari placute!

Nu uitati sa zambiti, sa faceti lucruri bune ,si fiti recunoascatori pentru ceea ce aveti!

2 Răspunsuri to “After-Party…”

  1. Lily Februarie 20, 2011 la 4:54 pm #

    Si tie un weekend cit mai frumos. =) Cintecul iar e nice.

Lasă un răspuns

