Timp, incotro mergi?

6 Feb

Timp, incotro mergi?

Spre ce  meleaguri noi, grabit alergi?

Cum poti intr-o zi ,

Sa schimbi in oameni mari , niste copii?….

Fiecare primul sunet este un nou inceput, si ultim sunet, un sfarsit, si un inceput al sfarsitului, defapt…

Scoala -locul cel mai de pret al unui copil abia in formare, si o amintire frumoasa a uui om mare, cu o personalitate bine formata.

Scoala este catalizatorul intregiii noastre vieti. Ea ne formeaza, ne cultiva valorile vietii, ne invata, ne deschide noi orizonturi. Numai cu ea si Prin ea ajungem oameni , in adevaratul sens al cuvintului.

Eri 5 februarie, dupa cum bine stiti a fost ziua intalnirii cu absolventii, o zi deoasebita pot spune eu.

Ne-am amintit de frumoasele momente petrecute impreuna, de profesorii pe care i-am iubit in felul nostu , de scoala care ne primea cu atita drag.

Aveam un loc special in scoala , in care ne pozam mereu. Ei bine, eri nu a fost o exceptie.

Mda, multe amintiri si poze, imi amintesc cu drag despre scoala pe care am iubit-o atita, care mi-a aratat drumul in viata, care m-a ajutat sa ma formez ca personalitate.

Excursiile cu clasa, ooo atit imi este dor. Colegii, profesorii, diriginta, Toti isi au drumul sau in viata. Eu imi voi aminti cu drag de voi. De  holurile de peretii, de mirosul ce m-au insotit in anii de scoala.

Mai tineti minte cat de nerabdatori erati sa pasiti pragul scolii,  primul buchet daruit din suflet profesorilor,  primul sunet , primul zambet de pe fata  plina de emotii.

Da! eu una va pot spune ca au fost clipe de neuitat, care s-au intiparit  in inima si sufletul meu.

Ani de liceu cu emotii la romina,

Scumpii ani de liceu

Cand la mate dai de greu

Scumpii ani de liceu

Cand tii soarele  in miina

Si te crezi legendar prometeu…

Iata si piesa care canta  mereu, la toate serbarile, la primul si la sfarsitul anului scolar.. Nu uitati Scoala niciodata!

Succes in saptamina grea  care vine!




Lasă un răspuns

