Prietenie. Incredere si respect.

2 Feb

Stiti ce inseamna prietenia?…sa fii frate si sora ,doua suflete ce se ating fara sa se confunde, doua degete ale aceleiasi maini.

 

Deci intrebarea zilei: Poate exista prietenie adevarata intre o fata si un baiat?… Multi ar spune si sunt de parere ca este doar un mit. Dar eu din propria experienta  va pot spune ca exista.

 

 

 

 

Am intalnit o astfel de prietenie cu doi ani in urma. Cand un baietel timid si tacut a pasit pragul clasei in care invatam.

Tacut tacut, dar stiti cum se spune. :D  Totusi  erau multe semne de intrebare, cum o fata atit de nebunatica, energica, s-a imprietenit atit de mult cu baiatul tacut si timid? Ei bine, cum s-ar spune  prietenul este partea de suflet care iti lipseste, iar mie imi lipsea linistea,astfel  mi-am gasit linistea  in aceasta prietenie frumoasa.

Si internetul, cat de „daunator”  nu ar fi, si-a facut partea sa din treaba.

Seri la rind discutam despre absolut orice,aveam   atit de multe lucruri in comun, ganduri, retrairi.

(e veche poza, ca si prietenia noastra)

 

Da , au fost timpuri deosebite, multe amintiri, ganduri, cantece, ma leaga de acest minunat om, (pentru ca asa si este, un om cu o inima  mare, cu un zambet atit de sincer, ) . Iti multumesc ca existi , si ca ai aparut in calea mea. (la inceput ma gandeam ca nici simpli colegi de banca nu vom fi) Sia iata totusi unde am ajuns.

 

Poate multi din voi au avut de suferit in urma unei astfel de prietenii, altii poate se tem sa mai calce in aceleasi oale, dar eu una , pot sa va spun ca  viata mi-a oferit un om minunat, o prietenie  speciala.

 

Aici nu va pot impune parerea mea, nu pot sa va sugerez  ca prietenia intre  o fata si un baiat exista. Fiecare judeca dupa  propria sa experienta. Dar , exista si „un dar” , totusi nu va pierdeti speranta,  nimeni nu poate trai fara prieteni.

3 cuvinte de aur: Prietenie .Icredere si respect…

 

 

4 Răspunsuri to “Prietenie. Incredere si respect.”

  1. California Februarie 3, 2011 la 12:20 pm #

    O, miam regasit gindurile in post-ul tau🙂

  2. adacristina Mai 11, 2011 la 8:27 pm #

    frumoss!! ;x

Lasă un răspuns

