Curcubeul vietii…

1 Feb

Copilaria.Singurul paradis pierdut…

 

Cred ca orce persoana, poate caracteriza copilaria sa  ca pe un curcubeu frumos, cu culori vii. Pe alocuri mai grea , pe alocuri mai usoara, dar totusi , copilaria este partea cea mai minunata a vietii, cred eu.

Zambete, voie buna, neastamparare, momente frumoase, lacrimi de „crocodil” , visuri care mai de care, inocenta, bunatate, ne leaga de tarimul numit „copilarie”. Nu exista o anumita virsta pentru a mai inceta a fi copil. Pentru Mama si Tata  mereu vei ramine acel  copil minunat, binevoitor, cu zambetul pi’n la urechiuse!

 

Pe zi ce trece, cu fiecare problema  ce ne intersecteaza viata, rutina zilnica , ne face sa ne indepartam tot mai mult de acest tarim al fericirii, linistii si armoniei.

Nu trebuie sa uitati dragii mei, ca oricat  de grea si anevoiosa  este viata, in noi mereu va ramine copilu pe care Mama il trezea in fiecare dimineata  la gradinita.

Fara griji, fara nevoi, fara tristete, doar niste lacrimi sarate dar bine meritate 😀 ne  infrumuseta viata de zi cu zi.

 

Sigur va aduceti aminte de copilaria voastra. Eu una va pot spune momente din viata mea.

Mai tineti minte nazbitiile pe care le faceati? Opriti-va pentru un moment din viata  plina de rutina, doar o clipa amintiti-va cat de fericiti si impliniti erati .

 

 

 

 

Rasfoind zilele astea albumul cu poze vechi, in inima si suflet, au patruns clipe de nostalgie pe care le-am trait cu atita bucurie.

 

Intradevar, eu, le multumesc si ma inchin in fata parintilor mei , pentru copilaria  fericita pe care mi-au oferit-o.

 

 

 

Rasfoiti albumul  cuprins de praful  timpului ce a trecut, orcine nu sunteti astazi, orce pesronalitate sunteti, nu uitati de curcubeul copilariei, care va facut atit de impliniti.

As vrea sa ma intorc astazi in timp, sa mai simt o data mirosul florilor (trandafirilor)  din gradina bunicii, care si acum, nu-mi dau  liniste.

Si in concluzie as vrea sa  va spun: Acum ca ati ajuns la o perioada de maturitate, nu uitati niciodata valorile ce v-au fost cultivate de mici copii, nu-i uitati pe parintii care v-au iubit si va vor iubi  indiferent de orice, nu va sfiiti sa va amintiti de cele mai frumoase momente pe care vi le-a oferit viata, si care este Curcubeul vetii a fiecaruia din noi!

 

Cu fiecare lacrima, ma indepartez de tine, copilarie…..

3 Răspunsuri to “Curcubeul vietii…”

  1. Smile :) Februarie 2, 2011 la 12:00 am #

  2. Smile :) Februarie 2, 2011 la 12:03 am #

    Copilaria e o comoara ce ramine in inimile noastre!!!
    Uneori asi vrea sa ma intorc in acele momente placute chind eram fara de griji fara complexe. Chind viata era o poveste colorata!

    • Creţulea Februarie 2, 2011 la 12:19 am #

      Da! Atita dreptate in cuvintele tale! Macar 5 minute inapoi….

Lasă un răspuns

