Despre mine

26 Ian

Dupa cum bine stiti, blogul este scris de cineva anume, adica de mine. Si am hotarit sa va povestesc,  sa va aduc la cunostinta, cateva lucrui  despre mine. In fiecare zi va fi ceva nou:

Deci: DAY 1  o fotografie si 10 caracteristici despre mine:

Poza mea :

Si respectiv  10 caracteristici care ma descriu ca personalitate.

1) M-am nascut in  minunatul oras Chisinau.

2) Pasiunea pentru dans este atit de enorma , incat daca as  mai avea o viata, la sigur  as depune toate eforturile pentru a deveni o mare dansatoare .

3) Sunt 3  lucruri primordiale in viata mea : Familia, prietenii si cariera.

4) Patru valori mi s-au cultivat de-a lungul anilor : respect, demnitate, responsabilitate, perfectiune.

5) Daca vezi pe cineva mincand inghetata cu cartofi prajiti, aceea  la sigur sunt eu🙂 .

6) Frica de : medici, gandacei, ascensor, pesimism, de prea multa ciocolata, de pantaloni.

7) Daca vreodata ati auzit de domnisoara ce a invatat 2 zile si 2 nopti pentru examenul la istorie, nu va speriati, eu sunt aceea!

8) Motto: Daca viata iti da lamii, ia zahar si fa limonada.

9) Fata glumeata.😀 cei ce ma cunosc o  stiu!….

10) Piesa ce ma reprezinta cel mai bine:

P.S. Sunt fericita ca  traiesc anume aceasta viata, ca anume familia pe care o am, este a mea, ca anume prietenii pe care ii am imi sunt alaturi. Sunt Fericita!

Ne intalnim miine. DAY2

Mult succes!

Un răspuns to “Despre mine”

  1. love Iunie 4, 2012 la 7:42 pm #

    frumoasa.

Lasă un răspuns

