Ninge…

24 Ian

Dupa cum bine observati, timpul de afara s-a schimbat considerabil in ultimile doua zile. Inspre fericirea unora si nefericirea altora! Eu una, pot sa va spun ca nu conteaza ca s-a schimbat vremea sau nu, deoarece am petrecut azi, o zi foarte frumoasa. In sanul familie si unora din prietene. (ar trebui mai des asa esiri).

Deci  vremea de afara ne-a speriat  putin, dar nu a fost un obstacol sa-mi petrec ziua in sinul familiei. Sa admiram frumusetea lasata de fulgii de zapada, sa ridem si sa ne simtim bine.

 

Abia ne-am debarasat de hainele mai grosute, caci iarna a venit iarasi si suntem nevoiti sa ne imbracam bine. Vara acum e doar o amintire frumoasa ce  se iveste in mintile noastre  in aceasta perioada de timp. Desi este frig afara, trebuie sa ne pastram sufletele si inimile calde!🙂

Mane e o zi grea, ce mai grea din saptamina pot spune eu pentru majoritatea din noi! De ce numai pentru majoritatea? Deoarece eu luni ma odihnesc, nu invat🙂🙂

Daca tot vorbim de Luni, vorbim totodata si de o dimineata foarte grea, in care ne este greu sa ne trezim. De aceia am creat o noua categorie pe blogul meu , in care va voi expune parerea si experienta proprie in anumite situatii pe care ni le ofera viata. Ele pot fi  si amuzante dar si mai triste. Deoarece viata lipsita de momentele mai grele, este defapt o viata monotona, neinteresanta.

Ce faci daca:

Dimineata te trezesti cu fata la cerasaf (fara dispozitie).

Pai aceasta situatie este una destul de frecventa. Deseori nu facem nimic in aceasta privinta si stam toata ziua cu fata acrisoara.🙂

Deci ce poti face:

  • Sa te certi cu toti din casa , din cauza indispozitie tale neexplicate.
  • Sa nu vorbesti cu nimeni si sa pierzi o zi din viata ta pretioasa.
  • Sa rogi pe cineva sa te palmuiasca, ca sa iti revii la normal ( deloc placut🙂 )
  • Sa contagiezi si restul persoanelor  ce ti se ivesc in cale, cu dispozitia proasta.
  • Sa aprinzi muzica  si sa faci niste miscari mai hazlii  in fata oglinzii .
  • Sa maninci o ciocolata (un remediu suta la suta garantat , va spun eu)

Este hotarirea voastra  ce remediu veti folosi, dar nu ezitati sa faceti alegera corecta, si anume Ciocolata , un bun remediu in fiecare dimineata!

Va doresc o saptamina cat mai frumoasa!


Lasă un răspuns

