Suflet pereche…

19 Ian

Inainte de a incepe sa cititi, va propun o melodie, pe fonul careia veti putea intelege mai bine mesajul meu:   Apasati aici

Deci, as putea incepe in mai multe feluri articolul de azi, dar numai un singur mod poate fi cel mai bine explicit, si anume :

Tu ma faci sa zambesc, Tu ma intelegi cel mai bine, Tu imi asculti inima, Tu esti alturi mereu, Tu esti prietena, tovarasa, si fiinta pe care o iubesc nespus de mult….

 

 

Deci dupa cum bine vedeti  si va dati seama , vorbesc despre prietena care imi face ziua si viata mai luminoasa. Prietena care prin simpla sa existenta ma face mai fericita…

 

 

 

 

 

 

 

 

Exista oare prietenia adevarata intre doua fete? Unii spun da, altii ba. Dar eu pot sa va spun la sigur ca am fost binecuvintata cu astfel de prietenie. Si pot spune chiar mai mult, ca astfel de prietenie , in cazul meu este dubla.    

 

 

 

 

 

 

 

Viata a facut in asa fel, incat sa-mi gasesc sufletul pereche in doua persoane minunate!

Uite cateva sfaturi  si indrumari din propria-mi experienta, sper sa intelegi mesajul…

Prietenii sunt acei oameni Rari care te intreaba ce mai faci si astepata sa auda raspunsul.

Nu conteaza daca mergeti pe drumuri separate, prietenia adevarata  tot timpul se va intersecta.

Incearca sa faci tot posibilul ca sa salvezi o prietenie  ce dureaza de secole , ani…

Cand esti trist, uita-te la cer , si amintesteti de privirea prietenului  ce te incalzeste de cate ori esti mihnit.

Nu cadea prada intrigilor, invidiei, urei. Acestia sunt defapt dusmanii adevarati, nu altcineva.

Printre miile de oameni, printre miile de interese , ganduri, fapte, se ascund defapt prietenii.

Zambeste cand raspunzi la telefon ( chiar daca esti trist), prietnul ce te-a apelat va auzi asta in vocea ta.

Nu fi dezamgit daca cunosti persone rele, pentru ca atunci cand vei intalni  persoana cea buna, sa o apreciezi la justa valoare.

 

Dragi cititori, chiar daca nu ati aflata vreodata adevaratul sens al cuvintului Pritenie, daca ati gustat numai amaraciune, si ati suferit. Nu va pierdeti speranta si nici incredeara!

Nu conteaza cat de des comunicati, cat de des va vedeti, cate secrete stiti unul depsre altul, amintiti-le cat de des este posibil prietinilor, despre importanta lori in viata voastra!

Nu-i uitati!. Doar ei sunt o particica din viata noastra, o viata foarte scurta! Apreciati ceea ce aveti!

Mult Succes…

2 Răspunsuri to “Suflet pereche…”

  1. Smile :) Ianuarie 19, 2011 la 2:15 am #

    Bucurativa de ceia ce aveti… si straduitiva sa nu o perdeti!
    Ma bucur pentru voi!

    Cretulea mea scumpa iesti foarte frumoasa si pozele sunt SUPER!

Lasă un răspuns

